DDtank

Hej hej ^^ Det kommer vara 3 personer somskriver här och det är :
aka-kun
pucko-kun
och mig själv ^^ sakura-chan!
aka-kun:DET HAR KOMMIT EN NY VERSION I DDTANK XD DEN ÄR ÄGIG!!!!!!
pucko-kun:heeeeeeelt tyyyyyyyst....
sakura chan:....jaja ja versionen är ägig och starkare än dig aka-kun ^^
aka-kun:nää
sakura-chan:joo
aka-kun:nää
sakura-chan:VISST VI ÄR SAMMA LVL MEN DU HAR INTE ENS ÖVER 2000 POWER OCH ÄR LVL 16!!!!OCH DET HAR JAG!!!!!
aka-kun:....oh uh HON ÄR ARG!!!!!!!!JAG RÄÄÄÄDD;HON DÖDA MIG JAG SPRINGA FÖR LIVEEEET!!!!!GHHAAAAAAAA!!!!!!!!
sakura-chan:KOM BARA JAG BEHÖVER BARA HJÄLP MED ATT SPIKA I NÅGRA KNYTNÄVAR IDITT FACEEE!!!!!
(aka-kun springer för livet)
pucko-kun:ehm......jag håller käften till nästa gång
....//pucko-kun

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0